zondag 25 december 2011

Leukocyten bijna op 0 , 24 december 2011


Vandaag zaterdag 24 december 2011 staan de leukocyten op 0,2. Weer 0,3 gedaald na gisteren. Waarschijnlijk morgen officieel in de dip. Dit duurt vermoedelijk een week en daarna zouden de waarden weer moeten gaan stijgen. Het HB is ongeveer gelijk gebleven en de trombocyten staan op 116. Deze zijn met 60 punten gedaald.
Gisteren vrijdag 23 december heeft Pim een redelijke dag gehad. 's Avonds wel weer misselijk. Hier heeft hij een medicijn tegen gekregen en daarna was het gelukkig weer over. 's Middags ben ik met Pepijn op bezoek gegaan, want ze willen toch ook graag hun vader zien. Jammer genoeg kunnen we in het Amphia niet facetimen, want er is geen wifi. Pim heeft wel een netwerk op een laptop, je zou wel kunnen skypen, maar er is geen webcam. Dus het blijft bij bellen. Ook niet verkeerd. Gelukkig doen ze over de bezoektijden ook niet moeilijk en kunnen we een paar uurtjes blijven. De voedingsassistenten zijn ook erg vriendelijk. Ik kreeg het aanbod om eerste kerstdag bij Pim te blijven eten. Ik heb dit afgeslagen, want thuis zijn er ook nog drie kinderen. En oma met Sabine, mijn zus met het syndroom van Down, zouden konijn komen eten. 's Middags ga ik natuurlijk wel gezellig op bezoek. Ook kregen Pepijn en ik nog vers fruit aangeboden wat ze teveel hadden klaargemaakt. Ook kunnen we op Pim zijn kamer een bakje thee zetten of een cup o soup nemen.
Het lijkt me voor Pim ook niet erg fijn om lekker te gaan zitten eten, terwijl hij voeding via het infuus krijgt en geen eetlust heeft. We moeten er toch wat van maken. Zoals Pim zegt volgend jaar weer kerst. 's Avonds kwam zijn schoonmoeder en schoonzus Wendy op bezoek.
Van vrijdag op zaterdag heeft Pim goed geslapen. 's Middags ben ik met Mathijs naar Pim gegaan. De zaalarts had de bloeduitslagen niet uitgeprint, maar we hebben deze 's middags aan de verpleging gevraagd en deze zijn zo vriendelijk geweest om deze gelijk uit te printen. Zo kunnen we jullie het laatste nieuws weer brengen. Pim voelt zich nu goed en vanavond komt mijn  broer Olaf op bezoek.
Rest ons niets anders om namens Pim .Mathijs,Pepijn, Maartje en Nancy fijne en vredevolle kerstdagen toe te wensen.
                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten