woensdag 18 maart 2015

Het voorjaar begint goed.

Na een geweldige carnaval en een hardnekkige verkoudheid vandaag weer naar Rotterdam voor de controle. Ik voel me goed maar toch altijd weer wat spanning. De gebruikelijke routine weer dus eerst bloedprikken en dan wachten op de uitslag. Intussen maar koffie met iets lekkers erbij. Deze keer is de dokter precies op tijd! Meestal loopt het 15 tot 30 minuten uit.
Omdat Nancy met een kruk loopt zegt hij volgens mij ben jij eigenlijk de patient. Hij informeert wat er precies aan hand is. Nancy legt het uit en hij luistert aandachtig. Dan is de volgende patient aan de beurt. Ik dus. Hij vraagt hoe het gaat en of ik nog koorts gehad heb vanwege de verkoudheid of andere klachten.
Hij luistert nog even naar mijn longen vanwege de verkoudheid maar ook daar geen rare dingen. De uitslagen van het bloedonderzoek van afgelopen keer en ook deze keer zijn voor zover bekend weer goed. 
De volgende afspraak is weer over twee maanden in mei.

1 opmerking: